11 תשובות
אני מאוד חברותית וכולם רוצים להיות חברים שלי
סתם אין לי חברים אני מנודה
בסדר
אני בוכה
בתחתית הרצפה
בעיקרון אני חושבת שאני שלמה עם עצמי ועם האנשים שאני איתם.
אני לא אשקר, זה לא המצב האידיאלי שהייתי רוצה להיות בו, אבל אני באמת משתדלת ומנסה לדבר וליצור חברויות. אני מקווה שבעתיד יהיה יותר טוב
אין לי חברים בכלל
זוועה
בבית ספר משתדלת לא להיות יותר מידי בקשר גם לא מתחברת לרוב האנשים חוץ מכמה שהם ממש אחלה אבל ממש טוב מחוץ לאזור שלי
על הפרצוף
לול אף אחד לא מדבר איתי ואני לא מדברת
עם אף אחד
בסדר לא יותר
ברצפה
סבבה פלוס