13 תשובות
זה לא טוב לרדת 7 קילו עד החופש הגדול.
את צריכה סבלנות ולעשות את זה מסודר
עריכה : אוקיי אני לא קראתי את השאלה טוב חשבתי שכתבת עד תחילת החופש הגדול. בכל מקרה עדיין אני לא בטוח אם זה טוב 7 קילו ב 3 חודשים בערך.
אלה דברים שאת צריכה לעשות :
- גירעון קלורי
- לשתות המון מים
- להתאמן 3-4 פעמים בשבוע (לא חובה)
- לישון מספיק שעות בלילה (הכרחי)
אלה הדברים הכלליים אך אני ממליץ לך בכל זאת לפנות לאיש מקצוע שיעזור לך לבנות תפריט מסודר שיתאים לך והוא יעזור לך לעשות את זה בדרך יותר נכונה בטוחה ובריאה.
את צריכה סבלנות ולעשות את זה מסודר
עריכה : אוקיי אני לא קראתי את השאלה טוב חשבתי שכתבת עד תחילת החופש הגדול. בכל מקרה עדיין אני לא בטוח אם זה טוב 7 קילו ב 3 חודשים בערך.
אלה דברים שאת צריכה לעשות :
- גירעון קלורי
- לשתות המון מים
- להתאמן 3-4 פעמים בשבוע (לא חובה)
- לישון מספיק שעות בלילה (הכרחי)
אלה הדברים הכלליים אך אני ממליץ לך בכל זאת לפנות לאיש מקצוע שיעזור לך לבנות תפריט מסודר שיתאים לך והוא יעזור לך לעשות את זה בדרך יותר נכונה בטוחה ובריאה.
תזונאית
גרעון קלורי
תפריט אם באלך
ספורט (לא חייב)
גרעון קלורי
תפריט אם באלך
ספורט (לא חייב)
לעשות דיאטה מסודרת
עדיף ללכת לדיאטנית
ולשתות מלא
עדיף ללכת לדיאטנית
ולשתות מלא
את תוכלי לרדת פחות או יותר 5 עד סוף החופש הגדול בדרך בריאה
בהתחלה את תרדי איזה קילו של נוזלים
בהתחלה את תרדי איזה קילו של נוזלים
אנונימי
כן תכחי את הזמן תוכלי כמו שצריך ותעשי ספורט במידה הנכונה וזה היקרה
ספורט תזונה נכונה תזונאית
מה אתם רציניים? תגידו לה שזה לא אפשרי ולא טוב לרדת שבע קילו בכל כך קצת זמן.
שואלת השאלה, ירידה במשקל זה תהליך ארוך וכמו שסלאש אמר- זה דורש סבלנות וצריך לעשות את זה מסודר.
שואלת השאלה, ירידה במשקל זה תהליך ארוך וכמו שסלאש אמר- זה דורש סבלנות וצריך לעשות את זה מסודר.
אנונימי
^הכל שאלה של זמן והשקעה.
איך שלושה חודשים?
מה שלושה חודשים? החופש הגדול ביולי.
החודש הזה כבר עוד שנייה נגמר וזה מרגיש לה רק את יוני. נראה לכם הגיוני לרדת 7 קילו בחודש כמה ימים?
החודש הזה כבר עוד שנייה נגמר וזה מרגיש לה רק את יוני. נראה לכם הגיוני לרדת 7 קילו בחודש כמה ימים?
אנונימי
משאיר*
אנונימי
5 נשמע יותר הגיוני
לרדת 7 קילו ב3 חודשים זה ממש הגיוני, מה לא בסדר אתכם?
באותו הנושא: