7 תשובות
תאזרי אומץ ותנסי להכיר כי אם לא תנסי לא בטוח שיהיה לך
אני בטוחה שיהיו לך מלא חברים אם רק תנסי
היי, שלחי לי הודעה בפרטי ונוכל להתייעץ ביחד, אני אשמח לעזור לך.
שואל השאלה:
אבל אני לא יודעת איך,וזה קשה גם להגיד לבן אדם עם חרדה חברתית פשוט לנסות...
אנונימית
לעבור לבית ספר חדש במצב חברתי לא מזהיר זו מתנה, פשוט תחשבי איך את רוצה להראות בעניי אחרים ותתנהגי כך
גם לי יש חרדה חברתית ואני ממש מבינה אותך
אני מניחה שהסיבה שבחרת לעבור זה בגלל שאין לך חברים אז תקחי את זה בתור הזדמנות לבוא עם ראש פתוח להכיר אנשים ולא לשלול ישר
גם אם משהו נראה מפחיד ומחוץ לאיזור הנוחות שלך תנסי כן לעשות אותו, הכוונה היא לא בהכרח לדברים גדולים אלט דברים קטנים גם כמו להחמיא למישהו או להגיד היי בבית ספר לאנשים שאת בכיתה שלהם.
אם יוסיפו אותך לקבוצת ווצאפ לפני שתתחיל השנה אז את יכולה להתחיל לגבר עם אנשים לשאול לגבי בית הספר וכאלה
יש כל מני טיפים וטריקים כזה לחרדה חברתית גם את יכולה למצוא המון אם תפתחי יוטיוב
בגדול חרדה חברתית זה מיינדסאט
זה לא שאת לא בסדר זה מה שאת משדרת ומה שתופסים ממך
בכל מקרה יש לך מלא זמן עד שנה הבאה אז הכל בסדר
שואל השאלה:
אני מבינה,ממש תודה ❤
אנונימית