7 תשובות
יהיה טוב ... את תראי..
דבר ראשון חבל להסיק מסקנות לפני שאת קיבלת את הציון. קורה בחיים שלא מצליחים וגם אם זה המקרה זה לא נורא. את יכולה להצליח בעוד הרבה תחומים אחרים. זה מספר שלא מעיד על הערך שלך בשום צורה!
להרבה הלך לא טוב. יכולה לומר לך שגם לי הלך גרוע כי מי מדבר עם מחשב בבגרות בעפ... קיצר אם זה היה במחשב תתנחמי בזה שתקבלי תוספת נקודות בכל מקרה
וגם אם זה לא היה במחשב שתדעי שתמיד תמיד הכל ניתן לשיפור וגם לא תמיד כל מה שאת חושבת שהיה גרוע באמת היה גריע אלא טוב..
וגם אם זה לא היה במחשב שתדעי שתמיד תמיד הכל ניתן לשיפור וגם לא תמיד כל מה שאת חושבת שהיה גרוע באמת היה גריע אלא טוב..
גם לי היה זוועה היה איתי עוד מישהו בחדר והוא הוציא אותי מריכוז
המורה שלי אמרה שבגלל הקורונה אפשר איכשהו לעשות חורף רבל זה סיבוך
המורה שלי אמרה שבגלל הקורונה אפשר איכשהו לעשות חורף רבל זה סיבוך
יש מועד ב' להכל עכשיו בגלל הקורונה לדעתי
שואל השאלה:
אתם לא מבינים איזה מרגיע זה לדעת שלא רק לי לא הלך טוב .. אוף תודה על התגובות שלכם:(
אתם לא מבינים איזה מרגיע זה לדעת שלא רק לי לא הלך טוב .. אוף תודה על התגובות שלכם:(
אנונימית
גם לי הלך גרוע מאוד ;(
איזה שאלות היו לך?
איזה שאלות היו לך?
אנונימית
באותו הנושא: