4 תשובות
לי אין בכלל

סתם בזבוז אייקיו עדיף שלא יהיה לך
למה בא לך הרבה קבוצות חח לי יש רק של הכיתה והמשפחה
*רק* שלושים
זה סתם חופר גם ככה וצריך רק קבוצות שבאמת מדברים בהם ושמועילות בחיים ולא נמצאות ליופי.
את ממש לא צריכה 100 קבוצות בוואטסאפ, דווקא שלושים זה מלא (לדעתי) ולי יש אולי איזה 10 קבוצות, בקיצור לא צריך 100 קבוצות זה סתם מבלבל... וגם לא טוב לסביבה...