10 תשובות
חיים , פשוט בשם שלו חחח
אני קורא לסבתא שלי מאמי
ואיך שבאלך לא פאדיחה ולא בטיח
שואל השאלה:
נגיד לכתוב לו "לילה טוב מאמי"
זה מוזר? אני לא יודעת איך לכתוב
נגיד לכתוב לו "לילה טוב מאמי"
זה מוזר? אני לא יודעת איך לכתוב
אנונימית
זה לא מוזר בכלל,אבל אם את לא בטוחה אז תרשמי משהן אחר
אם בא לך לקרוא לו מאמי תקראי לו מאמי. שום דבר לא מפדח בכינויים
לדעתי עדיף בייב/בייבי אבל זה נשמע יותר טוב באנגלית babe / baby
מאמי זה נשמע כאילו את גרושה בת 40
אוח מאמי
לא מוזר
באותו הנושא: