4 תשובות
קצת
אבל עוברים את זה
אבל עוברים את זה
לא, מה מביך בזה?
זה קורה הרבה בעיקר אצל תלמידים שמעוניינים לשפר בגרויות שהם עשו. יש מקרים בהם הם ניגשים לבד. זה קורה.
זה קורה הרבה בעיקר אצל תלמידים שמעוניינים לשפר בגרויות שהם עשו. יש מקרים בהם הם ניגשים לבד. זה קורה.
שואל השאלה:
זה לא יביך אם לא אלך.. אני לא צריכה בכלל לגשת אני משפרת ציון ^
זה לא יביך אם לא אלך.. אני לא צריכה בכלל לגשת אני משפרת ציון ^
אנונימית
חושרמוטה
באותו הנושא: