4 תשובות
פיגמנטציה?
שאת צכירה קרם הגנה ורופא עור
שואל השאלה:
כן אבל מצד אחד אני שמחה שיש לי נמשים כי זה יפה ומצד שני אני לא בטוחה שזה בכלל בריא חחח
מסכימה עם זה שזה יפה אבל לכי לרופא עור בשבילך