4 תשובות
פיגמנטציה?
שאת צכירה קרם הגנה ורופא עור
שואל השאלה:
כן אבל מצד אחד אני שמחה שיש לי נמשים כי זה יפה ומצד שני אני לא בטוחה שזה בכלל בריא חחח
כן אבל מצד אחד אני שמחה שיש לי נמשים כי זה יפה ומצד שני אני לא בטוחה שזה בכלל בריא חחח
מסכימה עם זה שזה יפה אבל לכי לרופא עור בשבילך
באותו הנושא: