12 תשובות
זה קשה וכואב ואני מבינה את זה אבל זה יעבור והמישהי הנכונה תגיע אני מבטיחה.
אני פה לכל דבר❤
אהה בני אדם זה מסובך תקחי חתול זה צה שאני עשיתי
אנונימית
חרא מצב , זה יעבור אני מבטיח
מבינה אותך, זה באמת כואב והרגשה לא נעימה בכלל אבל את תעברי את זה.
מגיע לך הרבה יותר ממנה3>
קודם כל תבכי, לבכות זה עוזר
תשחררי לך את המחשבות תעשי מה שאת אוהבת, תנגני תשירי תירקדי תנגני תצאי
כדאי שתפסיקי לאהוב אותה, לא רק אותה, אלא כל בחורה אחרת שקיימת.
את צריכה לאהוב גברים לא נשים.
שואל השאלה:
סבבה הפסקתי אני אוהבת גברים
אנונימית
קודם כל תתעלמי מאנשים כאלה^^
לשחרר את הכאב, זה אף פעם לא טוב להדחיק דברים
תתני לבכי להעביר את זה,
תשמעי מוזיקה ותתחברי לעצמך הכל בסדר וזה לגיטימי להיות עצובים
אבל תדעי שזה לא סוף העולם, חשוב לזכור לקחת הכל בפורופורציה.. עם כמה שזה כואב ואולי קשה לשמוע את זה אבל היא כנראה לא תהיה האהבה האחרונה שיש לעולם הזה להציע לך,
תכאבי היום כדי שתוכלי לפרוח מחר❤
שואל השאלה:
תודה❤
אני אוהבת אותה כבר המון זמן, וזה אחרי פרידה קשה.. היא היחידה שהצליחה לגרום לי לאהוב שוב, יש לי משהו מיוחד איתה זה מרגיש כאילו זה לא יעבור אף פעם
אנונימית
זה יעבור, זה יקח זמן ותעבור עלייך תקופה קשה אבל תנצלי אותה כמה שיותר, תכתבי יומן, שירים או משהו אחר שיעזור לך להתגבר על התקופה וגם זה זיכרון שישאר לך
מובן לגמרי,
אנחנו נוטים לפתח קשרים עם אנשים שעושים לנו טוב ולפעמים זה גם מגיע למקום של רומנטיקה ואהבה,
אבל שוב - היא ככל הנראה לא תהיה האחרונה שלך.
ותחשבי שאם עכשיו את חושבת שאין כמו האהבה שיש לך כלפייה, אז כשיגיע האדם/הבת אדם הנכונים זה יהיה קסום.
במיוחד שזה יהיה הדדי וכיף,
אל תרימי ידיים
אהבה זה דבר מדהים אבל גם כואב לפעמים - זה לא שווה להפסיק לאהוב בגלל אובדן כלשהו.
אני הייתי פעם בזה הרבה פעמים וזה קשה אני יודעת אבל את תתגברי עליה בסוף את יכולה אני מאמינה בל וזה לא אשמתך או אשמתה זה פשוט קורה פעמים וזה בסדר ובהצלחה