4 תשובות
נסיכה, למה לבזבז את הזמן והאנרגיה היקרה שלך על אנשים כמוהן ? מגיע לך הרבה יותר, אל תשאירי במקום שרע לך בו
הן נשמעות מסריחות, כאלה שיעשו לך יותר נזק מתועלת.
מתי שתוציאי אנשים רעילים את תפני מקום בחיים שלך לדברים טובים שיבואו
עדיף להיות תקופה לבד מאשר להיות בחברה רעילה ככ
עדיף להיות תקופה לבד מאשר להיות בחברה רעילה ככ
שואל השאלה:
אבל באמת זה ממש קשה לי להיות בלי חברים אבל הן רעילות ככ ואני לא רוצה להיות לבד וניתקתי קשר עם כולן בגללן
אבל באמת זה ממש קשה לי להיות בלי חברים אבל הן רעילות ככ ואני לא רוצה להיות לבד וניתקתי קשר עם כולן בגללן
אנונימית
באותו הנושא: