19 תשובות
לפי מה שאני שמעתי אנשים אוהבים לגור שם כי יש שם מלא אנשים מכל הסוגים ואנשים של לובשים מה שהם רוצים עושים מה שהם רוצים
כי זו עיר נוחה מבחינת תחבורה, יש שם הרבה מאוד מקומות עבודה, ים ומגוון מאוד רחב של אנשים
את שואלת בפורום שכולו לסביות והומואים הם שייכים לשם
אני גר ברמת אביב
זה כמו תל אביב רק פחות צפוף
ובנסיעה של 20 דקות באופנים אני יכול להגיע למרכז תל אביב
זה כמו תל אביב רק פחות צפוף
ובנסיעה של 20 דקות באופנים אני יכול להגיע למרכז תל אביב
אנונימי
חחח אני מרחובות הקניון פה איך אני אגיד בדרך נעם לא הכי גדול
טוב סתכלו עליו הוא קטן מי ירצה לגור פה כל האוכלוסייה ברחובות זה רק צאחלות ערסים וחיים בסרט
תל אביב מקום מושלם לגור מקום מ ו ש ל ם
כמו כן יאללה מכבי
טוב סתכלו עליו הוא קטן מי ירצה לגור פה כל האוכלוסייה ברחובות זה רק צאחלות ערסים וחיים בסרט
תל אביב מקום מושלם לגור מקום מ ו ש ל ם
כמו כן יאללה מכבי
מסכים איתך^
כי שם אנשים איכותיים חכמים וזה
לא כמו בפריפריה
לא כמו בפריפריה
אנונימי
לא אוהבים לגור שם, פשוט שאר הערים של מצביעי ביבי ומלאים בערסים ודתיים. זה לא שתל אביב עיר טובה, אין חלופה אחרת...
זה קרוב לי להרבה מקומות ואני יכולה לצאת להרבה מקומות
יש הרבה קניונים ומקומות לקנות אבל זה לא מה שככ כיף כאן לדעתי פשוט יש אווירה ברוב הזמן של אנשים טובים, אפשר לפגוש מלא סוגי אנשים אני יכולה פשוט ללכת לים ברגל ולא צריכה לארגן יום לנסוע במיוחד עם אוטובוס וכל זה לים, יש המון אוטובוסים אז להסתדר ולהגיע למקומות זה לא קשה
ואין כאן חוסר בחמצן לא משנה באיזה אזור בעיר את מה את מגזימה
ספציפית באזור שלי אין המון צפיפות אבל בכל מקרה זה משהו שמתרגלים אליו
יש הרבה קניונים ומקומות לקנות אבל זה לא מה שככ כיף כאן לדעתי פשוט יש אווירה ברוב הזמן של אנשים טובים, אפשר לפגוש מלא סוגי אנשים אני יכולה פשוט ללכת לים ברגל ולא צריכה לארגן יום לנסוע במיוחד עם אוטובוס וכל זה לים, יש המון אוטובוסים אז להסתדר ולהגיע למקומות זה לא קשה
ואין כאן חוסר בחמצן לא משנה באיזה אזור בעיר את מה את מגזימה
ספציפית באזור שלי אין המון צפיפות אבל בכל מקרה זה משהו שמתרגלים אליו
כי זו עיר מאוד מרכזית וגדולה
הייתי בתל אביב המון פעמים והמחירים שם גבוהים ממש, לשעה בחניון אמא שלי הייתה צריכה לשלם איזה 30 שקלים. וכל כמו ש tzalach אמר, יש המון אנשים טובים אבל הרבה יותר אנשים מגעילים רצח.
הייתי בתל אביב המון פעמים והמחירים שם גבוהים ממש, לשעה בחניון אמא שלי הייתה צריכה לשלם איזה 30 שקלים. וכל כמו ש tzalach אמר, יש המון אנשים טובים אבל הרבה יותר אנשים מגעילים רצח.
תאשל אותם
אני לא גרה בתל אביב אני לא יודעת :/
אני לא גרה בתל אביב אני לא יודעת :/
^
שם כל חדי הקרן והשדונים נפגשים כדי לההגשים את כל משאלותיך!
(הג'יני זה סתם סתיגמה, הוא לא מגשים משאלות איכ לא סובלת אותו :) )
שם כל חדי הקרן והשדונים נפגשים כדי לההגשים את כל משאלותיך!
(הג'יני זה סתם סתיגמה, הוא לא מגשים משאלות איכ לא סובלת אותו :) )
כי היא נתפסת כעיר פלורליסטית ורבגונית.
הרבה בתי קפה ומסעדות, אווירת נהנתנות.
אבל מחירי הדיור לא שפויים.מזג האוויר בקיץ מחניק.
לא הייתי רוצה לגור שם.
הרבה בתי קפה ומסעדות, אווירת נהנתנות.
אבל מחירי הדיור לא שפויים.מזג האוויר בקיץ מחניק.
לא הייתי רוצה לגור שם.
זאת אחלה עיר, בתור תל אביבית..
נוח וכיף שם, המחירים ממש מוגזמים, ולפעמים ממש מעצבן ולא נעים שם, אני יודעת שאני לא ארצה לגור בתל אביב בעתיד, אבל בנתיים ממש אחלה
נוח וכיף שם, המחירים ממש מוגזמים, ולפעמים ממש מעצבן ולא נעים שם, אני יודעת שאני לא ארצה לגור בתל אביב בעתיד, אבל בנתיים ממש אחלה
שאלתי את זה כמה חברים תל אביבים שיש לי,מה שהם אמרו זה שפשוט זאת עיר שיש בה הכל מהכל ואתה יכול להיות אתה בלי שאף אחד ישפוט אותך,אני אישית לא חושב שהייתי מצליח לגור שם כי אני יודע בן אדם של מקומות רגועים ושקטים אבל זה כבר קשור לאופי של הבן אדם
אנונימי
אני פשוט אוהבת את העיר הזאת, אני יורדת למטה ומרגישה הכי מגניב שיש. ואולי זה נשמע לכם מתנשא אבל לא סתם ככ הרבה אנשים מגיעים לכאן שיש להם חופש נגיד
קצת הגזמת את לא חושבת?
זה רק תקופה שאת גרה שם, את לא תגורי שם כל חייך
אין לך שכר דירה בשמים לשלם, אין לך רכב להחנות שם, את לא חוטפת דוחות כמו שאוהבים לעשות בתל אביב
אין לך דאגות על הראש מהעיר הזאת, כן יש דברים מעצבנים אבל לא צריך פאקינג לבכות ולהסתגר בבית, זה מוגזם ברמות
אנשים אוהבים את תל אביב כי זאת עיר גדולה ונגישה ויש בה הכל, תחבצ בשפע, מסעדות, קניונים, ים, ברים, מועדונים
זה מה שצעירים אוהבים...
אני אישית בחיים שלי לא הייתי עוברת לגור שם כי יקר ואין איפה להחנות בחיים, אבל אני אוהבת להסתובב שם לפעמים
לא חסר מה לעשות שם, תנצלי את התקופה שאת שם
בעתיד לא תהיי חייבת לגור שם, אבל אל תזכרי את זה בתור תקופה השתגעת והתחרפנת, לא חבל? תהני מהקיים
זה רק תקופה שאת גרה שם, את לא תגורי שם כל חייך
אין לך שכר דירה בשמים לשלם, אין לך רכב להחנות שם, את לא חוטפת דוחות כמו שאוהבים לעשות בתל אביב
אין לך דאגות על הראש מהעיר הזאת, כן יש דברים מעצבנים אבל לא צריך פאקינג לבכות ולהסתגר בבית, זה מוגזם ברמות
אנשים אוהבים את תל אביב כי זאת עיר גדולה ונגישה ויש בה הכל, תחבצ בשפע, מסעדות, קניונים, ים, ברים, מועדונים
זה מה שצעירים אוהבים...
אני אישית בחיים שלי לא הייתי עוברת לגור שם כי יקר ואין איפה להחנות בחיים, אבל אני אוהבת להסתובב שם לפעמים
לא חסר מה לעשות שם, תנצלי את התקופה שאת שם
בעתיד לא תהיי חייבת לגור שם, אבל אל תזכרי את זה בתור תקופה השתגעת והתחרפנת, לא חבל? תהני מהקיים
אני מעיר ממש קטנה בצפון והאמת אני ממש אוהבת את השקט פה והטבע אבל מצד שני יש פה פחות הזדמנויות להתפתח ולחוות סוגים חדשים של אנשים ופחות יש לאן לצאת וכאלה, אבל מצד שני יש כאן פשטות, רוב האנשים כאן אותו סוג של אנשים וזה לא כמו תל אביב ששם כניראה יצא לי להכיר סוגים חדשים של אנשים אבל בכול זאת אני אוהבת את המקום הזה זה בית בשבילי, והטבע פה באמת מושלם וממש אין את הצפיפות של תל אביב וזה מושלם לי אבל כן זה לא מקום עכשיו שאפשר לחוות חוויה ולהכיר מלא אנשים וכאלה, אני נגיד ברגע שיצאתי מכאן הרגשתי שראיתי עולם וזה מדהים אבל שוב כאן זה הבית.
אגב אני מאיזור של עמק יזרעאל (ליד חיפה כזה)
אגב אני מאיזור של עמק יזרעאל (ליד חיפה כזה)
האמת גם אני לא מבינה, אני אוהבת ללכת עם חברים לתל אביב להסתובב בעיר לכיף כזה אבל לגור שם עם כל הצפיפות והפקקים וכו' מרגיש לי נורא
באותו הנושא: