5 תשובות
תשאל תהוא למעלה כי אני מזמן הרמתי ידיים
קטונטי.
אם הכל היה קל, בני האדם היו דומים אחד לשני, אף אחד לא היה מתאמץ ופועל כדי להשיג משהו, לא היינו מעריכים כלום, היינו מתרגלים למציאות מסויימת והיינו רואים אותה כמובנת מאליה.
החיים הם בית ספר, וכל יום שאתה חי הוא שיעור, הקושי מלמד אותנו להיות טובים יותר ממה שהיינו ביום האתמול, והוא מאפשר לנו לבטא את ההבדל בינינו לבין יצורים חיים אחרים.
כן הכול קשה מאודד
כל דבר אפילו לקום מהמיטה לעשות משהו טוב ...להתאמן טיפול פנים לצחצח שיניים טיפול שיער דברים בסיסים שעוזרים לחיים בריאים ככה זה
כןסעמק מזדהה רצח
אלה החיים....
מבאסים קצת
באותו הנושא: