10 תשובות
שואל השאלה:
אבל היא שאלה אותי בטלפון אם אני רוצה ואמרתי שלא והיא עוד קנתה לכל אחד חבילה
אנונימית
היא ניסתה לעשות משהו נחמד הכל בסדר :)
אני מתה
אנונימית
נו אז מה זה שאת בדיאטה כל הבית צריך לסבול? אני גם בדיאטה ואמא שלי קונה מלא שטויות ופשוט צריך לשמור על איפוק.
שואל השאלה:
אבל מה הקשר כל הבית ? אמרתי לה לא לקנות* לי*
אנונימית
את אכלת מרצונך יכלת שלא לאכול זה לא אשמתה
שואל השאלה:
אבל אי אפשר לא לאכול את זה זה מול העיניים
אנונימית
אל תגיד שאת לא סובלת אותה כי את לא יכולה בלעדיה זה דבר ראשון
דבר שני לא הכריחו אותך לאכול וגם אם אכלת אני בטוחה שאת מהממת וזה בסד לפעמים לחרוג
נהנים פעם אחת
אם את בדיאטה את יכולה לבחור אם לקחת מהגלידה או לשמור על עצמך מלהתפתות. זה לא אשמת אימא שלך בסיפור הזה, את זאת שעושה דיאטה ורוצה להשקיע בעצמה לא היא.
4AM