18 תשובות
זה שאחיות של הן החברות שלך אז זה טוב לך וגם אחותי היא חברה שלי ואני מתה על הקשר הזה
אנונימית
לאלא מוזר גם אחותי היא החברה הכי טובה שלי
גם אני כזאת
אפשר להגיד שזה מוזר. כן. עדיף שיהיו לך חברות נוספות שלא גרות איתך באותו הבית
כיף לך הייתי מתה שיהיה לי קשר כזה עם אחותי הגדולה
אנונימית
שואל השאלה:
הם לא גרות בבית כבר כמה שנים.. הם גדולות..
אנונימית
זה פשוט היה נשמע לי מוזר כי את יוצאת מהבית כדי להפגש עם אנשים שממילא גרים איתך באותו הבית ואם כבר לצאת מהבית אז עדיף לשנות את האווירה לא? עכשיו זה נשמע לי הרבה יותר סבבה ועוד דבר. את פוגעת במישהו? למה מעניין אותך מה אחרים חושבים? זה לא התפקיד שלנו לשפוט אותך.
לפחות לך יש אחים
אני ילדה יחידה
ואין לי אפילו חבר אחד
אז אני כל היום בבית או שאני מדברת עם אמא שלי
stav על השני יש לך שליטה - תחפשי חברים. אם תיהי נחמדה אני בטוח שתמצאי
^ אין לי איך למצוא
אם זה היה כזה פשוט לא הייתי במצב הזה כבר חצי שנה
אין^ דבר כזה. תמיד יש מסגרות. את החברים הכי טובים שלי הכרתי בעמותת רקפת ויש לי גם איזה חבר או שניים בבית ספר. אין סיבה שלא יהיו לך לברים בכלל בכלל
איזה מסגרת אחי ^
סיימתי בית ספר שנה שעברה כי הקפיצו אותי מלא כיתות
אני כולה בת 16 וסיימתי עם בגרות מלאה
ואז אמא שלי עברה לגור בישוב ליד קריית שמונה (אני במקור מאילת) כל החברים שהיו לי בקצה של המדינה
טוב לקפוץ כיתות זאת בחירה שלך עם כל ההשלכות של העניין. על כיתות מחוננים שמעתי אבל לקפוץ כיתה זה נשמע חריג כיום. בכל מקרה מחוננים כמוך אמורים לדעת להעסיק את עצמם גם כשהם לבד (יכולת שאצלי היא יותר מוגבלת) ולכן אני משער שאת בסדר
פחות אחי פחות
לא ידעתי שאמא שלי תעבור לקצה השני של המדינה ואז לא יהיה לי איך להכיר אנשים פה
תנצלי את זה לצלילות ;)
אין על השונית באילת

עריכה: טעות שלי לא משנה... בכל מקרה אל תרגישי מחוייבת לחברים הקודמים. חפשי חדשים
אבל אני כבר לא באילת אחי
היא עברה לישוב ליד קריית שמונה
וואו נפגעתי לינוי
ימלמלצמלנח סטוקרר