5 תשובות
לא אמור להיות
תלוי. אם את בהתחלה כן.
שואל השאלה:
איך בהתחלה אני אומרת שאני כבר שבוע ויום במחזור
איך בהתחלה אני אומרת שאני כבר שבוע ויום במחזור
אנונימית
לא תדבקי עם אמא שלך על רופא
עריכה: אהה לא הבנתי נכון, זה נראה לי הגיוני אבל שווה לבדוק עם אמא שלך
עריכה: אהה לא הבנתי נכון, זה נראה לי הגיוני אבל שווה לבדוק עם אמא שלך
^^ ונראה לי הכוונה של "אחת שאוהבת לשתוק" שכאילו את בתחילת המחזור בכללי שהפעם הראשונה שקיבלת מחזור היה לא מזמן ושהוא עדיין לא סדיר וזה הגיוני..
באותו הנושא: