8 תשובות
זה סרט נדיר, קצת עצוב אבל נדיר
אנונימית
תלוי בבגרות שלך, יש לך בת דוד בת 12 והיא רואה איתנו הכל וגם סרטים כאלה אבל זה לא מתאים לכל אחת
זה לא כזה נורא
ראיתי כשהייתי בת 13
קחי בחשבון שכל הסרט זה על אנשים שמתאבדים
אם יש לך סיבולת וסרטים כאלו לא ממש מזיזים לך אז למה לא
אין שם קטעים יותר מידי לפי מה שזכור לי
ראיתי כשהייתי בת 13
קחי בחשבון שכל הסרט זה על אנשים שמתאבדים
אם יש לך סיבולת וסרטים כאלו לא ממש מזיזים לך אז למה לא
אין שם קטעים יותר מידי לפי מה שזכור לי
אנונימית
ראיתי את זה בערך בגיל שלך תראי
אני ראיתי בגיל 11 וזה דווקא ממש בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
בטוח???? ממש בא לי
בטוח???? ממש בא לי
אנונימית
לא זה יטריד אותך
באותו הנושא: