22 תשובות
אחלה
אנונימי
עבר כולה יום מה יש לחשוב
שואל השאלה:
בכל זאת אתה לא מכיר את האישיות שלו?
גרוע רצח
גנב את כל הקולות מהימין
בחיים לא היה ראש ממשלה עם שש מנדטים
אמרת כראש ממשלה לא אישיות.
אז אמרתי עבר יום
לפי מה שהוא עשה אני כבר יודעת שזה הולך ליהיות 4 שנים קשות מאוד לעם ישראל
אנונימית
מה הוא עשה
הוא אמר לכולם שהוא בעד ביבי ושהוא בחיים לא יהיה עם גנץ בשביל שכולם יבחרו בו ובסוף בחרו בו והוא עזב את ביבי ופתאום הוא עם גנץ
אנונימית
אה נכון
אני לא יודעת, הוא רק התחיל את התפקיד. חכי קצת נראה איך ימשיך המצב במדינה..
שרמאי ושקרן לא אמור להיות ראש ממשלה.
מזעזע
נחייה ונראה
בתקווה על נחייה
נו באמת.. תפסיקו לדבר שטויות..
אנונימית
הוא רק עכשיו התחיל, תפסיקו להיות טיפשים.
הזוי איך שכולם פה ביביסטים ..
אנונימית
אני לא ביביסט. ביבי - בונה חופשי בדרגה 33, ואין לי שום רצון לתמוף באחד כזה שבגד ככה באלוקים, סוגד לשטן, ומכר אותנו לסדר עולמי חדש.

אבל השאלה פה על בנט, ואל על ביבי. וכתבתי על בנט את הדברים האמיתיים: הוא בוגד, שקרן ורמאי.
מה את חושבת על התחת שלי כראש ממשלה? נראה לי הוא הכי מתאים
אנונימית
רק חושבת עליו ויש לי להקיא