8 תשובות
מאוד
מאוד
מאד. גם חיצונית וגם פנימית
עכשיו אני מסיימת יא וכן אני מרגישה ככה
מבחינת מראה הסטייל שלי השתנה ונהיה יותר בוגר.
ומבחינת אופי אז כן יש לי יותר הרבה יותר ביטחון יותר חברותית יותר מציבה גבולות לאחרים ועומדת על שלי
בעיקר מבחינת אופי השתנתי לדעתי.
מבחינת מראה הסטייל שלי השתנה ונהיה יותר בוגר.
ומבחינת אופי אז כן יש לי יותר הרבה יותר ביטחון יותר חברותית יותר מציבה גבולות לאחרים ועומדת על שלי
בעיקר מבחינת אופי השתנתי לדעתי.
כן ממש האמת
נראלי גם פיתחתי חרדה חברתית
נראלי גם פיתחתי חרדה חברתית
ברור
אופי וגם חיצונית הייתי רזה יותר
ומכיתה יא ל יב התבגרתי ברור
כל שנה מתבגרים קצת
אופי וגם חיצונית הייתי רזה יותר
ומכיתה יא ל יב התבגרתי ברור
כל שנה מתבגרים קצת
כן הבגרות שלי השתנת לגמרי
האמת שלא השתנתי כל כך מבחינת האופי או מבחינה חיצונית. אולי התבגרתי קצת יותר (כמו שאומרים, בגרויות זה דבר "מבגר" חחח) ואני לוקח דברים קצת יותר ברצינות לעיתים, אבל לא נראה לי שעברתי שינוי מהותי מהבחינה הזו. אני חושב שהשתנתי בעיקר מהבחינה הלימודית (התתחלתי לקחת את הלימודים יותר ברצינות).
באותו הנושא: