התחברות
הרשמה
אם אני עובדת מ1 ביולי אני אקבל את המשכורת ב10 של יולי או של אוגוסט?
רק של העשרה ימים עד העשירי
18 ביוני 2021, 17:57
משכורת
3 תשובות
אוגוסט
ה
הנסיכה פיונה
ה10 לאוגוסט. את מקבלת ב10 לחודש את המשכורת על החודש הקודם. ב10 ליולי אין משכורת לתת לך כי ביוני לא עבדת.
Malia
אוגוסט.
א
אוֹר
באותו הנושא:
אני בת 12 ביולי אני הולכת לחדר כושר לחודש ואני עובדת שאני יהיה חטובה ויפה
יכול להיות מישהי בת 18 שנולדה ביולי 2002 והתאריך גיוס שלה הוא רק ביוני/יולי 2021?
עשר ביולי/ עשרה ביולי? (10)
יש לי גיוס ל14 ביולי, לא אמרו שאין יותר גיוסי יולי?
אם בת מתגייסת ביולי היא תשתחרר ביולי אחרי שנתיים?
מתי אני אקבל שיבוץ? אני מתגייסת ביולי..
איך אומרים שישה ביולי או ששה ביולי?
ביולי אוגוסט המורים מקבלים משכורת?
מזל אסטרולוגי של חודש יולי - איזה מזל זה יוצא אם נולדתי בעשירי ביולי?
אם אני עבדתי מהשלישי ליולי עד אתמול אני היום מקבלת את המשכורת שלי?
אם אני רוצה לנסוע לאילת ביולי (בסוף יולי כזה)