3 תשובות
נטפליקס, בריכה עם המשפחה, אימונים, ללמוד....
כל מכ שהיית עושה עם חברים!
תנרמלו את לצאת לבד זה כיף וזה שאין לך חברים לא אומר שאת צריכה להפסיד.
לצאת למסעדות לקולונע לים.
תתחברי לעצמך
ביד
וברצינות, לא חסרים דברים שאפשר לעשות לבד, את רק צריכה למצוא תחומי עניין.
לי למשל יש את האקס בוקס, הגיטרה וספורט