17 תשובות
אני בדיוק בודק את הכיוון (בן 16 מתחיל בגרויות מאוחר בחינוך ביתי)
אנונימי
שואל השאלה:
אני בדיוק כמוך.חבל שלא גיליתי את זה שנה שעברה והייתי חוסכת הרבה זמן יקר..
אני יודעת שאחי הגדול היה שם והוא ממש סבל שם ובסוף גם לא יצא עם תעודת בגרות
אבל לפי דעתי כול אחד זה שונה יש כאלה שכן וכאלה שלא
שואל השאלה:
למה סבל?מהחברה או מהלמידה?
את גם בחינוך ביתי?
אנונימי
שואל השאלה:
לא.אני עזבתי בכיתה י.ועכשיו אני מתחילה בגרויות
עזבת יעני נשרת?
אנונימי
לא יודעת בדיוק מימה אבל אני חושבת שגם וגם אם הוא לא יצא עם תעודת בגרות
אני חושבת שזה ממש מיותר וזה מתאים יותר לילדים שהם בסיכון של נשירה
פעם אחת רציתי גם ללכת ואז שאלתי אותו והוא אמר לי לא אל תלכי לשם זה לא המקום עדיף שתמשיכי בבית ספר רגיל ולא שם ושגם הייתי שם ולא משהו ושיש שם ילדים פחי אשפה וערסים מסריחים כאלה
שואל השאלה:
מה אכפת לי מהם.אני הולכת נטו ללמוד?!
כאילו לפני דעתי יש עוד אנשים ששם אבל לפי מה שהבנתי מאחי
פחות מומלץ
שואל השאלה:
אבל זה הסיכוי האחרון שלי.אין לי מקום אחר נשארה לי עוד כיתה אחת לתיכון..
למה את לא הולכת לבית ספר רגיל או אקסטרני פרטי כזה זה יותר עדיף
תנסי אנקורי וכאלה
שואל השאלה:
כי אני פחות בקטע הזה.לא אוהבת המון רעשים.מבחינתי זה כמו בית ספר רגיל עם שכר לימוד רגיל...
אנקורי זה לא רגיל
אני הלכתי לשיחה עם המנהל כי רציתי לעזוב את הבית ספר שלי
לא הלכתי כי פחות אהבתי את הילדים אבל זה הרבה יותר יקר
כיתות עד 20 תלמידים ואת לומדת רק לבגרויות ולא מעבר
וההצעת מחיר שהוא נתן לי זה 15,000
אבל זה אנקורי ראשון לציון
תנסי בעוד מקומות כול אחד זה שונה
אנקורי חארות
אני לומדת כרגע בפרויקט הילה, אם אתה באמת משקיע - כן, אתה תשיג תעודת בגרות מלאה.
ובעיקרון אני לומדת 3 ימים בשבוע אבל אם את רוצה להוסיף אפשרי.
אנונימית
שואל השאלה:
ברור.אני ישקיע את נשמתי בשביל זה.אין לי מטרה להתבזבז שם.