6 תשובות
הכל יהיה בסדר
בסופו של דבר תיזכרי שאם הם הגיעו למצב הזה הם ניסו הכל ואסור לשפוט אותם, עדיף שיהיה להם טוב בנפרד מאשר ביחד, הכל יסתדר בסופו של דבר גם אם יהיה קשה בהתחלה....
בהצלחה אהובה:)
היי
הכול יהיה בסדר (:
תזכרי שזאת ההחלטה הנכונה בשבילך שכנראה תעשה לכולכם רק טוב, גם אם יהיה קשה בהתחלה
תאמיני לי, זה רק יעשה ל טוב
ואני יודעת שזה הכי לא נראה ככה ואת לא חייבת להאמין לי אפילו
פשוט תזכרי שזה לא באשמתך ותנסי להסתכל על הצדדים הטובים גם אם זה נראה שאין. ואחרי הכל, זה לטובת ההורים שלך וכמובן לטובתך.
ההורים שלי התגרשו מזמן תאמיני לי זה הרבה יותר טוב
שואל השאלה:
למה?