כתבתי משהו קצר, מה דעתכם? זה די השיר הראשון שכתבתי אז פליז אל תצחקו
את גיל ההתבגרות, לפחות אצל בנות, אפשר לסכם בשיר אחד. השוואה בינך לבין בנות אחרות, בנים מעצבנים יותר ו... בנים מעצבנים פחות, תהייה אין סופית לגבי- מה אני בעצם? וחברות שמטריפות אותך ואחר כך אתן בסטיז. הורים שלא מבינים אותך, את נפתחת רק לחברות, הגוף שלך משתנה ולא תמיד בדרכים טובות, את שונאת כל מה שזז ושנייה אחר כך רק רוצה לחבק, וכל השנים האלה... את רק רוצה חיבוק בעצמך. שמישהו יגיד שהכל בסדר. שאת לא צריכה לדאוג. שמישהו אחר מטפל בזה. שהימים הרעים נגמרו. החדר שלך מבולגן ואין לך כוח לסדר אותו, הפעם האחרונה שהיית לבד הייתה באוטובוס, את כל הזמן רוצה לשנות דברים אבל לא רוצה שיתייחסו אלייך יותר מדי אז את לא עושה מה שאת רוצה. וחבל. זה כדאי.