התחברות הרשמה

כתבתי משהו קצר, מה דעתכם? זה די השיר הראשון שכתבתי אז פליז אל תצחקו

את גיל ההתבגרות, לפחות אצל בנות, אפשר לסכם בשיר אחד.
השוואה בינך לבין בנות אחרות,
בנים מעצבנים יותר ו... בנים מעצבנים פחות,
תהייה אין סופית לגבי- מה אני בעצם?
וחברות שמטריפות אותך ואחר כך אתן בסטיז.
הורים שלא מבינים אותך,
את נפתחת רק לחברות,
הגוף שלך משתנה ולא תמיד בדרכים טובות,
את שונאת כל מה שזז ושנייה אחר כך רק רוצה לחבק,
וכל השנים האלה... את רק רוצה חיבוק בעצמך.
שמישהו יגיד שהכל בסדר.
שאת לא צריכה לדאוג.
שמישהו אחר מטפל בזה.
שהימים הרעים נגמרו.
החדר שלך מבולגן ואין לך כוח לסדר אותו,
הפעם האחרונה שהיית לבד הייתה באוטובוס,
את כל הזמן רוצה לשנות דברים
אבל לא רוצה שיתייחסו אלייך יותר מדי
אז את לא עושה מה שאת רוצה.
וחבל.
זה כדאי.
22 ביוני 2021, 02:17
כתיבהחוות דעתביקורתשירה    
3 תשובות
קרינג.
ב
בחור?
זה יפה
S
SsSsSsSsSsSsSsSssss
זה לא הסתדר לי עם קצב אחיד בראש אבל אחלה טקסט שבעולם.
t
thv
באותו הנושא:
כתבתי את השיר הראשון שלי, תוכלו להגיד לי מה דעתכם?
כתבתי שיר, זה הבית הראשון, מה דעתכם?
כתבתי שיר חדש, זה הבית הראשון, מה דעתכם?
כתבתי שיר מה דעתכם? השיר בפירוט
איך כתבתם את השיר הראשון שלכם?
פעם ראשונה שכתבתי משהו מהסוג הזה , אשמח לדעות...
זה השיר הראשון שכתבתי (מזמן), מה אתם חושבים עליו?(בכנות)
שיר ראשון שכתבתי, מה דעתכם?
אמ אני צריך לכתוב שיר אהבה לעבודה בספרות, כתבתי פה איזה משהו מה דעתכם?
כתבתי שיר זה הבית הראשון מה דעתכם?
חוות דעת? פעם ראשונה שאני מפרסמת משהו שכתבתי...