8 תשובות
מה את לא אוהבת בפנים שלך?
תנסי לראות מה את לא אוהבת בהם ולנסות לשפר אם זה גבות או פצעים..
אין סיבה שלא תאהבי אותם זה נטו משבר שלך עם עצמך אני בטוחה שאת מהממת ואת פשוט לא נותנת לעצמך להשלים עם זה.
אין סיבה שלא תאהבי אותם זה נטו משבר שלך עם עצמך אני בטוחה שאת מהממת ואת פשוט לא נותנת לעצמך להשלים עם זה.
שואל השאלה:
העיניים שלי נפולות ממש
והפרצוף מעוך כאילו מישהו נתן לי בוקס ואני שונאת זה
העיניים שלי נפולות ממש
והפרצוף מעוך כאילו מישהו נתן לי בוקס ואני שונאת זה
אנונימית
כמו שכתבו פה תנסי לראות מה את לא אוהבת ולנסות לשפר תעשי גבות וכאלה
אבל גם במקום להסתכל במראה ולהגיד לעצמך מילים כאלה מורידות
תסתכלי במראה ותגידי מילים מעלות
את יפה כמו שאת ומהממת ואם תשדרי ביטחון כלפי חוץ היופי שלך יהיה יותר גדול
אם את צריכה משהו אני פה❤
אבל גם במקום להסתכל במראה ולהגיד לעצמך מילים כאלה מורידות
תסתכלי במראה ותגידי מילים מעלות
את יפה כמו שאת ומהממת ואם תשדרי ביטחון כלפי חוץ היופי שלך יהיה יותר גדול
אם את צריכה משהו אני פה❤
אם את לא אוהבת את תמיד יכולה לשפר,
לדוגמא היה לי מלא פצעים בפנים ברמה ממש מעזעזת ולקחתי כדורים תוך חצי שנה הכל נעלם והפנים שלי נהיו חלקות ומבריקות.
אבל בלי קשר, איך שאת מתייחסת לעצמך ככה גם אנשים אחרים יתייחסו אליך, תאהבי את עצמך כי אף אחד אחר לא יעשה את זה בשבילך.
לדוגמא היה לי מלא פצעים בפנים ברמה ממש מעזעזת ולקחתי כדורים תוך חצי שנה הכל נעלם והפנים שלי נהיו חלקות ומבריקות.
אבל בלי קשר, איך שאת מתייחסת לעצמך ככה גם אנשים אחרים יתייחסו אליך, תאהבי את עצמך כי אף אחד אחר לא יעשה את זה בשבילך.
מה הבעיה?
אם את מרגישה שהעיניים שלך נפולות,תעשי מתיחת שיער(מבטיחה לך זה מרים את העיניים נדיר)
לגבי זה שאת מרגישה שהפרצוף שלך מעוך אין כלכך מה לעשות,אולי תתאפרי כדי להרגיש יותר טוב עם עצמך.
אם את מרגישה שהעיניים שלך נפולות,תעשי מתיחת שיער(מבטיחה לך זה מרים את העיניים נדיר)
לגבי זה שאת מרגישה שהפרצוף שלך מעוך אין כלכך מה לעשות,אולי תתאפרי כדי להרגיש יותר טוב עם עצמך.
אל תדאגי את לפחות יותר יפה ממני ואני בטוחה שאת מהממת
אל תורידי מעצמך גם^
באותו הנושא: