6 תשובות
כן
לא
תכתבי מחר
ומזל טוב בעוד יומיים
ומזל טוב בעוד יומיים
*עוד יומיים- עברית תקינה
תלוי ברמת הקרבה אבל אם זה חברים ממש טובים אז זה ממש סבבה.
ויומולדת שמח!!!
ויומולדת שמח!!!
מזל טובב
באותו הנושא: