10 תשובות
שואל השאלה:
הבעיה שהבית ספר החדש בעיר אחרת ואפילו לא ראיתי אותו ולא נרשמתי אליו
הבעיה שהבית ספר החדש בעיר אחרת ואפילו לא ראיתי אותו ולא נרשמתי אליו
אנונימית
אל הבית ספר שאת עוברת
אז כאילו עדיין את לא עוברת סגור?
תיראי, אם לא נרשמת לבית ספר החדש אז טכנית את עדיין נמצאת בישן. רק אחרי שאת כבר נרשמת את יכולה להחשיב את עצמך כתלמידה של הבית ספר החדש.
שואל השאלה:
אני עוברת סגור פשוט כל העניין הזה זה תהליך ובינתיים רק העברתי את התעודות לשם, בשלב הבא ארשם או שכבר נרשמתי אויש אין לי מושג
אני עוברת סגור פשוט כל העניין הזה זה תהליך ובינתיים רק העברתי את התעודות לשם, בשלב הבא ארשם או שכבר נרשמתי אויש אין לי מושג
אנונימית
תתייעצי עם ההורים שלך
לא את ממש לא צריכה לעשות שום עבודה
לא של הבית ספר שאת עוזבת כי את עוזבת מי יראה את העבודה שלך
ולא של הבית ספר החדש כי עוד לא היית בו עוד לא יודעים מי את מה ההגברות שלך איזה הקבצה את לא מכירה אף אחד בשביל לשאול ובכללי לא ידרשו ממך עבודה כי את רק מתחילה את השנה, מקבלים עבודה רק מי שסיים את השנה
לא של הבית ספר שאת עוזבת כי את עוזבת מי יראה את העבודה שלך
ולא של הבית ספר החדש כי עוד לא היית בו עוד לא יודעים מי את מה ההגברות שלך איזה הקבצה את לא מכירה אף אחד בשביל לשאול ובכללי לא ידרשו ממך עבודה כי את רק מתחילה את השנה, מקבלים עבודה רק מי שסיים את השנה
שתעברי אליו
אבל כדאי שתעשי את שניהם כדי לתרגל
אבל כדאי שתעשי את שניהם כדי לתרגל
הבית ספר שתעברי אליו. תבדקי אם יש איזה משימה שצקיך לבצע בבית ספר החדש ותעשי אותה.
זה שאת עוברת אליו
באותו הנושא: