6 תשובות
מעניין אותי למה הדייט היה גרוע
ואני לא בטוחה, יש מצב היה אווירה של מתח מיני ביניכם אז היא רצתה
אתה תוכל לדעת רק אם אתה תתחיל איתה שיחה והיא תזרום, או ההפך
זה לא נשמע שמבחינתה היה כזה גרוע אולי פחדת אז זה היה נראה לך ככה אבל זה נשמע שהיא כן בקטע תנסה מחר לשלוח לה בוקר טוב וליזום אולי בהמשך דייט שני
שואל השאלה:
כי הייתי ממש שקט וכאילו כל הזמן היא רק דיברה על עצמה בשביל שלא יהיה מביך , ואני הייתח ממש שקט וביישן וזה פשוט מביך אני מרגיש שירד לה ממני אוף אני ממש מבואס
אנונימי
יכול להיות שהיא הבינה ולא ירד לה ממך בגלל זה אתה פשוט צריך להכיר אותה בשביל להרגיש בנוח וזה בסדר קורה להרבה
בסדר לומדים מזה, אם אתה רוצה אותה מאוד וחושב שיהיה לזה עתיד אז תשלח הודעה
פשוט תשאל אותה אם הדייט היה גרוע