13 תשובות
שואל השאלה:
סתם...לראןת אם הוא יותר טוב מחבר שלי...
סתם...לראןת אם הוא יותר טוב מחבר שלי...
אנונימית
את אוהבת את חבר שלך?
אנונימי
שואל השאלה:
כן אני אוהבת אותן
כן אני אוהבת אותן
אנונימית
שואל השאלה:
אבל באלי כבר מישהו אחר
לגוון קצת
אבל באלי כבר מישהו אחר
לגוון קצת
אנונימית
דיי גרוע לדעתי. בת כמה את
אנונימי
שואל השאלה:
בת 19
בת 19
אנונימית
אה טוב אפשר להבין אותך
אנונימי
אני לא הייתי שופט
שואל השאלה:
למה???
למה???
אנונימית
שואל השאלה:
אתם רציניים איתי?
אתם רציניים איתי?
אנונימית
כי זה משהו הגיוני בתכלס שירד לך ממנו.
ומה שאת מחפשת מישהו. כאילו אפשר להבין אותך אבל זה פשוט ממש לא יפה לבן זוג שלך כרגע.
ומה שאת מחפשת מישהו. כאילו אפשר להבין אותך אבל זה פשוט ממש לא יפה לבן זוג שלך כרגע.
שואל השאלה:
אז להיפרד? אבל אני רוצה קודם למצוא מישהו שאני לא השאר בלי חבר לחורף... אני בדיכאון שאני לבד
אז להיפרד? אבל אני רוצה קודם למצוא מישהו שאני לא השאר בלי חבר לחורף... אני בדיכאון שאני לבד
אנונימית
אז את כאילו מנצלת את חבר שלך כדי שיהיה לך חבר לחורף?
אם את אוהבת את חבר שלך לא היית צריכה לצאת עם מישהו אחר, ועוד לבדוק אם הוא יותר טוב מחבר שלך.
ואם הוא יותר טוב מחבר שלך היית זורקת את חבר שלך ?
אם כבר תפרדי ממנו, אבל אל תנצלי אותו.
אני לא שופטת או משהו אבל אני לא הייתי עושה דבר כזה.
אם את אוהבת את חבר שלך לא היית צריכה לצאת עם מישהו אחר, ועוד לבדוק אם הוא יותר טוב מחבר שלך.
ואם הוא יותר טוב מחבר שלך היית זורקת את חבר שלך ?
אם כבר תפרדי ממנו, אבל אל תנצלי אותו.
אני לא שופטת או משהו אבל אני לא הייתי עושה דבר כזה.
באותו הנושא: