10 תשובות
כי עברו שנים שתור היה בדיכאון מכל התקופה, ולא הפסיק לשתות בירה וכנראה לאכול ולשחק בסוני, אז הוא השמין. לדעתי זה קטע קומי חזק מאוד
בלי שום קשר שהוא ירד את כל מה שהוא "עלה" בסרטים הבאים
לדעתי זה אייקוני.
זה מראה את מה שהדמות שלו עברה.
אני חושב שהיו צריכים לעשות את זה אבל בצורה טיפה יותר עמוקה ולא להפוך אותו לבדיחה מהלכת ולהחריב לגמרי את הדמות שלו
^בדיוק כמו שהיא למעלה אמרה אני כן חושבת שהם עשו אותו יותר מידי קומי אבל אני עדיין ממש אוהבת את הדמות שלו ובסרט הבא שלו יראו שהוא חזר לעצמו חיצונית ואני מקווה גם פנימית הוא גם התאמן בראבק בשביל הסרט הבא של תור ופיתח את הגוף שלו ממש בשביל הסרט הבא
שואל השאלה:
אני אוהבת את מארוול^
איזה הסרט הבא יש לו? יהיה תור ארבע?
אנונימית
כן בטח קוראים לסרט thor love and thunder בעברית תור אהבה ורעם וגם נטלי פורטמן מי שמשחקת את גיין פוסטר תרים את הפטיש של תור ותהפוך לתור הבת (mighty thor) הסרט יוצא ב6.5.2022 בחול בארץ זה יום יומיים לפני כנראה
שואל השאלה:
אמאלהה לא אני בהלם
באמת שהייתי מאוהבת בתור מהרגע שראיתי את הסרט הראשון שלו
אנונימית
אוי אבל למה מחזירים את נטלי פורטמן בלי קשר לזה שהיא מעצבנת לאף אחד לא אכפת מג'יין פוסטר
האמת שהדבר הטוב היחיד שיצא מתור השמן זה הבדיחה הזאת שהוא משחק פורטנייט
לא הרסו!!
פשוט הוא היה בדיכאון החמוד