10 תשובות
אני מאמין ששתי התיאוריות מסתדרות
מחשבות מקלחת
שואל השאלה:
איך?^^^
איך?^^^
לא בטוח שהימים המתוארים במקרא הם אותם ימים שלנו
ויכול להיות שעד שהיה את האדם הראשון הייתה התפתחות
בכל מקרה, אני מאמין יותר באבולוציה מאשר באלוהים
ויכול להיות שעד שהיה את האדם הראשון הייתה התפתחות
בכל מקרה, אני מאמין יותר באבולוציה מאשר באלוהים
לא סותר, באמת.
יש כאלה שיגידו שזה כן מסתדר, יש כאלה שיגידו שלא.
כמובן שיש גם אנשי דת שמשלבים בין הרעיונות.
אני מאמין שהאבולוציה היא כמו המודל ההליוצנטרי, עוד 200-300 שנה גג הדתות בכל העולם יקבלו את האבולוציה.
כמובן שיש גם אנשי דת שמשלבים בין הרעיונות.
אני מאמין שהאבולוציה היא כמו המודל ההליוצנטרי, עוד 200-300 שנה גג הדתות בכל העולם יקבלו את האבולוציה.
וגם דרווין עצמו היה מאמין קתולי, או פורטסטנטי, לא יודע.
הן לא בהכרח גרסאות שונות. יכול להיות שבדתות מסויימות הן סותרות אחת את השנייה, אבל זה אפשרי להאמין באלוהים גם מבלי להיות חלק מדתות כאלה או להאמין בתאוריית האבולוציה. עצם קיומו של אלוהים לא סותר את תאוריית האבולוציה. בלי להכנס לאמנות מסויימות.
שתי הגרסאות שונות לחלוטין, הדרך היחידה להאמין בשתיהם היא לפרש את התורה איך שאתה רוצה, מצד שני.. זה בדיוק מה שהם עושים :)
^^אף אחד אמר שאסור חפש את התורה איך שרוצים, אנשים שחיים רק לפי התורה שבכתב נקראים קראים
באותו הנושא: