התחברות
הרשמה
שקונים את החבילה הסטנדרטית של נטפליקס, זה קונה את זה בתשלומים או תשלום יחיד לכל השנה?
29 ביוני 2021, 23:42
נטפליקס
2 תשובות
זה חבילה לחודש אז כל חודש אתה משלם תשלום לחודש
ח
חביבי יעני*
שואל השאלה:
אוקיי, תודה.
אנונימי
באותו הנושא:
הזמנתי חבילה משיין ורשום לי במעקב משלוח "מחכה שיאספו אותנו וחבילה lLמחכה לאיסוף על ידי הקונה"
אני לא סובלת את אמא שלי היא יודעת שאני בדיאטה ועדיין קונה חבילת גולדה של הרשיז ועכשיו אני מוצאת את עצמי מסיימת את החבילה
עשיתי את החבילה בנטפליקס של ה40 שקל הסטנדרטית אבל כמה משתמשים טפשר להיות?
התחלתי היום תקופה ניסיון בנטפליקס את החבילה הסטנדרטית בחינם לחודש איך אני מבטלת במהלך התקופת ניסיון את החבילה הזאת כך
שאני קונה בשיין,מאיזה סכום החבילה עוברת במכס?
אני היחיד שקונה חבילת ביסקוויטים ומשאיר את החבילה פתוחה כל הלילה שהם התייבשו? זה פשוט טעים חחח
למי יש את החבילת נטפליקס הסטנדרטית? האיכות טובה? ובכמה מכשירים אתם מחוברים?
יש לי חבילה סטנדרטית בנטפליקס ו3 משתמשים בנטפליקס
איזה חבילה הכי כדי לקנות בנטפליקס בסיסית, סטנדרטית או פרמיום?
מה ההבדל בין חבילה בסיסית, סטנדרטית ופרימיום בנטפליקס?
עדיף בנטפליקס חבילה בסיסית או סטנדרטית?