4 תשובות
שתמיד הייתי מצליחה לדאוג ולרסן בעלי חיים שם כשבאו לתת להם טיפול. וגם הייתי תמיד מחבקת גורים נטושים שהיו מביאים לפינת חי ונותנת לכל החיות חום ואהבה
לא היה לי הרבה מחוייבות אישית בגלל הקורונה, אבל נראה לי הכי משמעותי היה שפשוט הבנתי שמצאתי את אחד הדברים שמאוד מאוד מעניין אותי לעסוק בהם.
עשיתי כתבות בעיתון לנוער, והבנתי עד כמה אני אוהבת כתיבה ועיתונות, אז ידעתי שארצה לעסוק בכיבה ואולי גם בעיתונות בהמשך. זה סוג של נתן לי את ה"פוש".
עשיתי כתבות בעיתון לנוער, והבנתי עד כמה אני אוהבת כתיבה ועיתונות, אז ידעתי שארצה לעסוק בכיבה ואולי גם בעיתונות בהמשך. זה סוג של נתן לי את ה"פוש".
האמת שאני בהתחלה באתי לזה, דיי כחובה.
וכרגע אני הכי שמחה בעולם שהלכתי לזה, אני מרגישה שאני עושה משהו משמעותי, גם אם זה רק פעם בשבוע
אני מוותר על דברים שלי, כדי לעזור
וזו הרגשה טובה, גם אם לפעמיים זה נראה סתמי, ומבזבז לי זמן.
זה חשוב חד משמעית.
וכרגע אני הכי שמחה בעולם שהלכתי לזה, אני מרגישה שאני עושה משהו משמעותי, גם אם זה רק פעם בשבוע
אני מוותר על דברים שלי, כדי לעזור
וזו הרגשה טובה, גם אם לפעמיים זה נראה סתמי, ומבזבז לי זמן.
זה חשוב חד משמעית.
וואלה לא הייה לי
כשהייתי תיכוניסטית עשיתי את זה רק כדי לסיים עם זה
כשהייתי תיכוניסטית עשיתי את זה רק כדי לסיים עם זה
באותו הנושא: