11 תשובות
למה לאחר?
וכן זה בסדר, תלוי בגיל שלך
וכן זה בסדר, תלוי בגיל שלך
כן , תוסיף אותי שיש לך אחים קטנים שאתה צריך לעזור לה איתם או משהו
תגידי שבנית על אימך להגיע לעבודה אך היא לא מרגישה טוב, צריך להיות הקשר לאימא שלך והאיחור שלך
שואל השאלה:
אני בת 24
כי הייתה לי בעיה במקלחת אז הייתי צריכה ללכת עד לאמא שלי ופספסתי את ההסעה ואת האוטובוס היחידי שמגיע לשם ועובר פעם ביום..
פשוט להגיד שאני צריכה לעזור לה או משהו כי היא לא מרגישה טוב
אני בת 24
כי הייתה לי בעיה במקלחת אז הייתי צריכה ללכת עד לאמא שלי ופספסתי את ההסעה ואת האוטובוס היחידי שמגיע לשם ועובר פעם ביום..
פשוט להגיד שאני צריכה לעזור לה או משהו כי היא לא מרגישה טוב
אנונימית
לא פשוט תגיד לה מה שהסברת פה
כן
תעשי את זה טיפה יותר אמין וזה יהיה טוב
בהצלחה (:
תעשי את זה טיפה יותר אמין וזה יהיה טוב
בהצלחה (:
שואל השאלה:
זה לא מטומטם? זה מרגיש לי כזה מפונק כאילו הייתי יכולה לצאת בלי מקלחת בתכלס..
זה לא מטומטם? זה מרגיש לי כזה מפונק כאילו הייתי יכולה לצאת בלי מקלחת בתכלס..
אנונימית
שואל השאלה:
איך הניסוח?
בוקר טוב, אני אגיע היום יותר מאוחר אמא שלי לא מרגישה טוב אני צריכה ללוות אותה לבדיקות(?)
אם יש לכם ניסוח אני אשמחח
איך הניסוח?
בוקר טוב, אני אגיע היום יותר מאוחר אמא שלי לא מרגישה טוב אני צריכה ללוות אותה לבדיקות(?)
אם יש לכם ניסוח אני אשמחח
אנונימית
אולי היא הייתה צריכה עזרה עם המקלחת , את רק עשית את עבודתך כביתה.
והאוטובוס אמור להגיע כמה פעמים ביום אז להגיד פעם אחת צריך הוכחה.
תגידי את שם הקו.
והאוטובוס אמור להגיע כמה פעמים ביום אז להגיד פעם אחת צריך הוכחה.
תגידי את שם הקו.
שואל השאלה:
יש אותו רק פעם אחת ביום אין לי אינטרס לשקר ככה או ככה אני אגיע לעבודה היום פשוט באיחור עד שיהיה לי טרמפ מחבר שעובד לידי
והמקלחת בדירה שלי התקלקלה אני גרה *לבד*
יש אותו רק פעם אחת ביום אין לי אינטרס לשקר ככה או ככה אני אגיע לעבודה היום פשוט באיחור עד שיהיה לי טרמפ מחבר שעובד לידי
והמקלחת בדירה שלי התקלקלה אני גרה *לבד*
אנונימית
הייתה לי נזילה רצינית במקלחת ונאלצתי להביא בעל מקצוע שיתכן.
באותו הנושא: