2 תשובות
אם את שואלת אותי פאדיחות זה הדבר הכי כיף שיש, אני תמיד עושה את זה לעצמי ול חברים, חיים רק פעם אחת אל תהיה מוטרדת מזה ^v^
תהיה עסוקה בעצמך וככה זה לא יקרה.
דבר שני אנשים שוכחים מהר מאוד פאדיחות אז ככה שאל תרגישי מוזר כי רגשות עצמאיות מבאטאות אותנו מבחוץ