2 תשובות
אם את שואלת אותי פאדיחות זה הדבר הכי כיף שיש, אני תמיד עושה את זה לעצמי ול חברים, חיים רק פעם אחת אל תהיה מוטרדת מזה ^v^
תהיה עסוקה בעצמך וככה זה לא יקרה.
דבר שני אנשים שוכחים מהר מאוד פאדיחות אז ככה שאל תרגישי מוזר כי רגשות עצמאיות מבאטאות אותנו מבחוץ
דבר שני אנשים שוכחים מהר מאוד פאדיחות אז ככה שאל תרגישי מוזר כי רגשות עצמאיות מבאטאות אותנו מבחוץ
באותו הנושא: