2 תשובות
תסיימי את השנה ותעזבי
אל תהיה במקום שאת לא אוהבת לא טוב לך שם אז תעזבי אפשר לבדוק מקום אחר משהו שתאהבי שהיה לך כיף שם לא סתם לבוא להעביר את השעות אם צריך אפילו אז תעבירי לעמותה אחרת עד שתמציאי את המקום שאת אוהבת
וגם אם את מחליטה לעזוב את השירות לעשות רק שנה אין שום בעייה לא כולם חייבים לעשות שנתיים
וגם אם את מחליטה לעזוב את השירות לעשות רק שנה אין שום בעייה לא כולם חייבים לעשות שנתיים
אנונימית
באותו הנושא: