התחברות
הרשמה
מישו רוצה לדבר איתי?אני מרגישה מנודה אנשים ואל תכתבו מאנונימי שאני אוכל לכתוב לכםצ בפרטי
7 ביולי 2021, 14:11
צ'אטים
הודעות
שמישו ידבר איתי כבר
3 תשובות
בטח
R
Regina George 01
היי, מהממת!
מוזמנת בשמחה❤
C
C2 Pro Max
אחותי פה לכל דבר
ת
תחשבו שרשמתי את שמי
באותו הנושא:
אני מרגישה לבד כבר המון המון זמן יש פה מישהו שיכול לדבר איתי ?
אני רוצה לדבר עם מישהו אבל מרגיש לי שהוא לא רוצה לדבר איתי..
אני מרגישה שאפחד לא רוצה לדבר איתי
מרגיש לי בודד מי רוצה לדבר איתי?
היי אני מרגישה דיי בודדה מישהו רוצה לדבר איתי?
זה מרגיש לי מוזר ולא הגיוני שאנשים יפים מדברים איתי/רוצים לדבר איתי או להיות איתי בקשר , גם לכם יצא להרגיש ככה?
מה יכולה להיות סיבה שאנשים לא מרגישים איתי בנוח ומתביישים לדבר איתי?
אני מרגישה בודדה אין לי חברים ואף אחד לא רוצה לדבר איתי בבית ספר
אני מרגישה שכולם רוצים לדבר איתי ושאני מעניינת ויש בי עיניין . גם בנוגע לבנים וזה הגיע למצב שאני מדבר עם מלא אנשים
אשמח לעזרה, יש מישהי שאני מאוד מחבב ואנחנו חברים טובים, היא מרגישה בנוח לדבר איתי.
אני מרגיש שאף אחד לא רוצה לדבר איתי