7 תשובות
אני כותבת בשתי הצדדים זה יותר נוח לי
שני הצדדים
זה תלוי במקצוע
אני כותב בשתי הצדדים אם אני משועמם ומקשקש על דף עם טוש אז ואז צריך לכתוב איי עובר דף קדימה כדי שלא יקרע
ונראה לי שעדיף יותר על שתי הדפים כי זה חוסף
ונראה לי שעדיף יותר על שתי הדפים כי זה חוסף
אני כותבת בצד אחד אבל בכללי נראלי עדיף בשני הצדדים כי זה חוסך בדפים וגם אז המחברת לא תיגמר לך באמצע השנה
בשני הצדדים
שואל השאלה:
תודה לכולם
תודה לכולם
אנונימית
באותו הנושא: