4 תשובות
כי זה כיף
מה את מתייפייפת כאילו את לא עושה את זה
לכל דבר יש סיבה.


אבל כנראה סתם מקנאה
מה הכוונה?
לא יודעת זה תלוי במקרים
אני לא מבין מה את רוצה, זה לא שאת מביאה מקרה, דוגמא, או משהו שיכול לתת לנו רמז לכוונתך. כל מקרה הוא מקרה לגופו. בגלל שהחוקים באתר הזה כל כך רובוטיים השאלות שלך לא נמחקות.