3 תשובות
מוחק את המשתמש כנראה.
זה לא מוחק את המשתמש^
אם את מוחקת אפליקציה שעובדת עם סרבר (כל אפליקציה שדורשת אינטרנט..), שום מידע לא ימחק
אם את מוחקת אפליקציה שעובדת עם סרבר (כל אפליקציה שדורשת אינטרנט..), שום מידע לא ימחק
באותו הנושא: