10 תשובות
למצוא את הסיבה. למה?
שואל השאלה:
בכל פעם שאני מסתכלת, אני נזכרת בזה שהאדם שאני הכי סולדת ממנו הוא היחיד שאני אצטרך לסבול בכל יום. זה למה.
אנונימית
ולמה את סולדת מעצמך?
היי, אני יודעת שלנסות לעזור לך אם הבעיות דימוי עצמי שלך אני אישית לא יכולה, ואמליץ לך מאוד לראות פסיכולוג. הם יכולים מאוד לעזור...

בגלל שהייתי בסיטואציה דומה לשלך, אתן לך עצות שפונות ישירות לשאלה שלך. לוודא שזה לעולם לא יקרה לא תוכלי. מה שכן תוכלי זה לעצום את העיניים ליד מראות. לי זה עבד די טוב, למשך חצי שנה לא ראיתי את עצמי ליותר משבריר שניה.

מה שלא עובר עלייך, אני מקווה שתוכלי להתמודד איתו בצורה הבריאה ביותר 3>
אנונימית
שואל השאלה:
^^סיבות אישיות...
^אני כבר נפגשת עם פסיכולוגית. אנסה את מה שכתבת:)
ותודה שאתם עונים❤ אני מאוד מעריכה את זה.
אנונימית
את לא חייבת לומר .. למרות שהכל פה אנונימי
אבל אני חושב שהפיתרון הנכון הוא לפתור את הבעיה מהשורש. ולא להימנע רק מדברים שיזכירו לך.

אתן דוגמא. אדם שיש לו חתך ביד. צריך להבריא, או לקשור את היד מאחורי הגב שהוא לא יראה את החתך?
שואל השאלה:
compass
אני מנסה לטפל בבעיה כרגע, יותר נכון לומר שמכריחים אותי לטפל בזה. אבל תוך כדי, אני יודעת שבכל פעם שיוצא לי להסתכל בטעות במראה, אני נכנסת להתקף. אז עדיף, בלי קשר, לא להסתכל.
אנונימית
מבין
ממליץ פשוט להוציא אותה או לכסות עד שתהיי מסוגלת לזה
לזרוק אותה/לחסות
חכי שתהיי שלמה עם עצמך ותקבלי את עצמך ואז תראי את עצמך במראה
כנראה לא השלמת את תהליך שלך וזה אולי למה קשה לך לראות, חכי שתעברי את כל התהליך הזה בטיפול ותרגישי טוב יותר ואז תהיי מוכנה תראי את עצמך במראה