12 תשובות
לא. ההפך זה יחזק את הקשרים שלכם
לא
אולי כדאי לדבר איתה לפני ואז לשאול..
אולי כדאי לדבר איתה לפני ואז לשאול..
לא
ממש לא.
אף פעם לא מאוחר לחדש קשר
שואל השאלה:
איך להתחיל את השיחה איתה חחח ממש לא דיברנו איזה שנה
איך להתחיל את השיחה איתה חחח ממש לא דיברנו איזה שנה
אנונימית
פשוט תזרמי תשאלי מה קורה זה בטוח יתפתח לאיזה שיחה או משהו
שואל השאלה:
סבבוש
סבבוש
אנונימית
תעדכני.. אפילו בפרטי
לא
שואל השאלה:
היינו יחסית חברות טובות היינו בעבר כבנות בית אחת של השניה
ואז שתינו החלפנו בתי ספר
ואז לאט לאט העומסים של התיכון והקשר נקטע
ולא מזמן יצא לנו לדבר כזה במרץ ונובמבר אך לא קבוע
היינו יחסית חברות טובות היינו בעבר כבנות בית אחת של השניה
ואז שתינו החלפנו בתי ספר
ואז לאט לאט העומסים של התיכון והקשר נקטע
ולא מזמן יצא לנו לדבר כזה במרץ ונובמבר אך לא קבוע
אנונימית
כן ,אולי תנסי קודם לפתח איתה את הקשר ואז לשאול אותה
באותו הנושא: