5 תשובות
לפעמים זה קורה. :)
שואל השאלה:
הבעיה שזה קורה לנו רוב הזמן חחח
הבעיה שזה קורה לנו רוב הזמן חחח
אנונימית
האמת שזה לא כזה מוזר, במיוחד אם אתן לא באותה כיתה או קפסולה או מה שזה לא יהיה.
גם לי קורה לפעמים שלא יוצא לי לדבר עם החברה הכי טובה שלי, זה בסדר, כל עוד הקשר שלכן לא נפגע מזה זה סבבה
גם לי קורה לפעמים שלא יוצא לי לדבר עם החברה הכי טובה שלי, זה בסדר, כל עוד הקשר שלכן לא נפגע מזה זה סבבה
שואל השאלה:
זה מוזר אבל ?
זה מוזר אבל ?
אנונימית
אני דיברתי אבל יוצא ימים שאנחנו לא מדברות כי אנחנו לא באותה קפסולה אז אני רושמת לה מה את שקטה היום או שולחת פוסט באינסטגרם ואז מתחילה שיחה
באותו הנושא: