14 תשובות
מתעגל למטה, 98
אנונימית
שואל השאלה:
מה איך למטה? זה נקודה חמש
מה איך למטה? זה נקודה חמש
אנונימית
לא מתייחסים לזה
אנונימית
מתעגל ל99. לא ל100
99
וכל הכבודד
וכל הכבודד
שואל השאלה:
מה כואב להם שיהיה לי 100 אחד בתעודה מה
מה כואב להם שיהיה לי 100 אחד בתעודה מה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכם על העזרה❤
ואני לא מתלוננת חלילה אני שמחה בחלקי
תודה לכם על העזרה❤
ואני לא מתלוננת חלילה אני שמחה בחלקי
אנונימית
כל הכבוד.
עם בא לך תגשי שוב הסיכוי שלך לקבל 100 מאוד גבוה.
חחח 99 בלשון זה מדהים אל תדאגי :)
נורא טלוי גם מי המורה. בדרך כלל מתעגל למטה
נ.ב אתה יכול להביא לי פרח? אני ממש רוצה לדבר עם מישהו בפרטי אבל אין לי מספיק פרחים
נ.ב אתה יכול להביא לי פרח? אני ממש רוצה לדבר עם מישהו בפרטי אבל אין לי מספיק פרחים
זה מתעגל ל- 99, לא ל- 100. כל הכבוד!
ואני קיבלתי 99.4 סופי שמתעגל ל- 99... חחח זה עוד יותר מבאס. עוד עשירית נקודה וזה היה מתעגל ל- 100.
(ב- 30% קיבלתי 98 וב- 70% 100 סופי!)
אבל לא נורא, גם 99 זה ציון לגמרי מעולה, לא תמיד חייבים להוציא 100 :) ומה ההבדל בינו לבין 100? כלום.
ואני קיבלתי 99.4 סופי שמתעגל ל- 99... חחח זה עוד יותר מבאס. עוד עשירית נקודה וזה היה מתעגל ל- 100.
(ב- 30% קיבלתי 98 וב- 70% 100 סופי!)
אבל לא נורא, גם 99 זה ציון לגמרי מעולה, לא תמיד חייבים להוציא 100 :) ומה ההבדל בינו לבין 100? כלום.
שואל השאלה:
כן אבל 100 יותר יפה בעין;)
חוץ מזה שכנראה לא יהיה לי ציון של 100 בכלל בתעודת הבגרות כי בהיסטוריה נגיד יש לי 98 ובמתמטיקה 96 נכון לעכשיו..
כן אבל 100 יותר יפה בעין;)
חוץ מזה שכנראה לא יהיה לי ציון של 100 בכלל בתעודת הבגרות כי בהיסטוריה נגיד יש לי 98 ובמתמטיקה 96 נכון לעכשיו..
אנונימית
אלה גם ציונים מעולים! מה זה משנה אם לא 100? עדיף שהכול יהיה מעל 90 מאשר שיהיה ציון אחד של 100 והשאר פחות טובים... לא צריך להיות כל כך פרפקציוניסטים, זה גם מזיק..
באותו הנושא: