9 תשובות
אתה יכול לנסות.. תמיד עדיף לנסות
לך על זה
גם לי זה קרה והלוואי שהוא היה שולח לי הודעה. תשלח.
אנונימית
קלטת שאתה כן רוצה ושעשית טעות.. פשוט תגיד לה
כמה זמן עבר מאז? ותשלח רק אם באמת הבנת מה הטעות
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני נפרדתי ממנה ואמרתי שלא מתאים אז איך פתאום..
אבל אני נפרדתי ממנה ואמרתי שלא מתאים אז איך פתאום..
אנונימי
אין לך מה להפסיד חבר
שואל השאלה:
נראה אני חושב על זה כבר שבוע אבל לא בטוח עדיין
נראה אני חושב על זה כבר שבוע אבל לא בטוח עדיין
אנונימי
שואל השאלה:
עבר איזה חצי 4 חודשים או יותר
עבר איזה חצי 4 חודשים או יותר
אנונימי
באותו הנושא: