10 תשובות
לא פשוט תשאירי
שואל השאלה:
ורק מציינת שהוא לא נכנס להודעה כבר מהצהריים
אנונימית
אל תמחקי.
תשלחי לו מלא הודעות ואחרי שתי דקות תמחקי.. בטוחה שירשום לך משהו.
~
אוהבת את כל מי שעשה לי מינוס
לא אחותי
אל תשלחי כלום ואל תמחקי פשוט אל תראי לו שאכפת לך יותר מדי
לא פשוט תתעלמי חזרה
אל תמחקי ואל תכתבי עוד כלום ומתי שהוא יענה תסנני ותעשי לו אותו הדבר
תודה על 5 מינוסים 3>
באהבה 3>
אני המינוס החמישי(;