9 תשובות
ח'
ז' ו ט'
ז' ללמוד מה זה כל החטיבה, להכיר ולתפוס קשרים וחברים.. להתפתח וכו'.
כיתה ט', חשוב בשביל המגמות שתיהיו והיחידות.
ז' ללמוד מה זה כל החטיבה, להכיר ולתפוס קשרים וחברים.. להתפתח וכו'.
כיתה ט', חשוב בשביל המגמות שתיהיו והיחידות.
ט
מחצית ב' של ח וכיתה ט'
אבל גם אם לא הלך הכי טוב בהן אפשר לשפר ב-י ולעלות ביחידות
אבל גם אם לא הלך הכי טוב בהן אפשר לשפר ב-י ולעלות ביחידות
מחצית ב של ח וכיתה ט
ט' כמובן.
זו השנה שקובעת את רמות הלימוד שתשתבץ אליהן במתמטיקה ואנגלית וקובעת את המקצועות שאתה הולך להרחיב בתיכון ברמה של 5 יחידות במשך שלוש שנים שלמות.
זו השנה שקובעת את רמות הלימוד שתשתבץ אליהן במתמטיקה ואנגלית וקובעת את המקצועות שאתה הולך להרחיב בתיכון ברמה של 5 יחידות במשך שלוש שנים שלמות.
באותו הנושא: