5 תשובות
שואל השאלה:
וזה לא אקנה זה פשוט חצקונים
אנונימי
היי זה רק חצקונים לכולם יש את זה ותנסה אולי לומר לאמא שלך, ושזה לא ביגלל האוכל שאתה אוכל
בן כמה אתה? אולי אתה יכול ללכת לרופא עור לבד
אולי תנסה לדבר עם אמא שלך בכל זאת? תסביר לה ברוגע שאתה באמת צריך את זה ושאתה רוצה לדבר עם מישהו מומחה כי זה מעסיק אותך המון ומפריע לך באיכות החיים ומאוד מוריד לך את הביטחון ועוד דברים בסגנון ואתה יכול לבכות זה תמיד מוסיף וגורם להורים להתרכך
אה ויש לי המלצה ממש טובה למסיכה שבאמת עושה לי פלאים
תיכנס לאתר בשם alya skin, יש שם מסיכה שקוראים לה "australian pink clay mask" באמת מסיכה מדהימהה