13 תשובות
לא חושב. הכל בסדר. ואכפת לך כי לכל אדם אכפת שיסתכלו על מה שהוא יצר או עשה ויעריכו או יאהבו
שואל השאלה:
אוקיי

אני מקווה שיתייחסו
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת :(

הייתי צריכה להשאיר אותה בארכיון וזהו
אנונימית
שואל השאלה:
איך לא להיות פתטית?
אנונימית
שואל השאלה:
זה רע להיות פתטית
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודעת כי זה פתטי, כי זה עלוב..
אנונימית
שואל השאלה:
מה זאת אומרת מה מפריע לי?
אנונימית
תעשי מה שבא לך. הכל טוב. כיום לאף אחד לא אכפת במילא ועושים לייק / לא עושים לייק. לא רואה איך זה משנה.
אם תחשבי על זה טוב החברה קובעת לך מה כדאי לך לעשות ולמה את אמורה להגיע.
אם לא יזיז לך מה כל אחד אחר חושב. את לא תרגישי פתטית בכלל. אבל בגלל שאת מנסה להקשיב למישהו אחר (החברה) את תמיד בעמדת חיסרון.
בכל אופן. תעשי מה שאת הכי חושבת שנכון. חיים פעם אחת. אל תעצרי את עצמך
שואל השאלה:
זהו אבל זה לא טיפשי שהסרתי ופרסמתי מחדש :(

אבא שלי אומר שמקנאים בי
זה די מעודד לחשוב ככה
אנונימית
לא הבנת את הנקודה שלי.
למה זה משנה לך מה חושבים..
אם כל רגע תתקעי בחיים ותחשבי. וואיי מה הם חושבים עליי. אני פתטית עכשיו בעיניהם או לא.
את *סתם* עוצרת את עצמך..
ובשביל מה?
לייק..?
ברצינות..
עזבי אם לא הבנת אין לי כוח
שואל השאלה:
אהה אוקיי הבנתי אותך עכשיו

קיצר נראה לי אני פשוט לא אעלה ציורים לאינסטגרם ואני אחסוך לעצמי את ההתעסקות הזאת
אנונימית
מעולה
אויש נו זה לא פתטי בכלל זה נורמלי לגמרי(:
ובכנות לא נראה לי שזה משנה לאנשים/איכפת להם
תעשי מה שבא לך אחותי
אנונימית