6 תשובות
לאא יצאת בוגרת
וגם שטעית ידעת לשים תאגו כביכול ולהתנצל.
חח אני לא מצדיקה אותה אבל קורות טעויות פשוט לומדים לפעם הבאה^

ויצאת בסדר, זה ממש טוב שהורדת מהאגו והתנצלת והסברת את עצמך, כן היית אמורה להראות שלא יצאת בסדר אבל לא ל"הוריד" מעצמך על הדרך ולהתנחן שתסלח לך, כאילו כן לבקש סליחה ולהיות מודעת למה שאמרת זה באמת מוערך פשוט לא צריך לצאת נואש על הדרך, היית יכולה להגיד "בבקשה תסלחי לי" במקום להדגיש את זה ככ הרבה, מצד שני זה יראה לה כמה את חשובה לה אבל יש אנשים שזה פשוט סתם יעלה להם את האגו.
אבל לא נורא בכול מקרה העיקר ששלחת את זה, באמת לא מובן מאליו.
אני חושבת שזה קרינג
שואל השאלה:
קרינג? מה הפאקינג קשר
אנונימית
lol hoesmad
תלוי בחברה
אני מאוד מאוד צינית ולא כזה רצינית אז אם היו שולחים לי את ההודעה הזאת הייתי סולחת אבל הייתי כזה חושבת "מה"
אבל אני מכירה בנות רציניות כאלה שהיה ממש נחמד להן לקבל כזאת הודעה