15 תשובות
מהרגיל תכתבי, זה שטותי להתבייש, לגיטימי
אם את לא מכירה אותו וזה לא פדיחות תשאלי מהרגיל
שואל השאלה:
אני מכירה אותו זאת הבעיה
אנונימית
תעשי מהבדוי
אבל אז מה תעשי עם זה
איך זה יעזור לך בחיים
שואל השאלה:
בא לי להכיר אותו לא יודעת
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודעת אם הוא בקטע שלי או לא ואני מפתחת ציפיות
אנונימית
כן אבל מהבדוי הוא לא ידע שזאת את
תדברי איתו מהרגיל, אין לך מה להתבייש

פעם התחלתי עם מישהי דיברנו קצת והיא ציינה תוך כדי שיחה שהיא תפוסה.

לא היה שום דבר מביך בזה, רק חוויה של שיחה קלילה וכיפית!

בהצלחה ❤
שואל השאלה:
זה לא סתם מישהו,אני מכירה אותו ורואה אותו כל יום בעבודה
אנונימית
רוצה שאני אשאל אותו בשבילך ?
שואל השאלה:
כן יאלה תשאלי אותו
אנונימית
שואל השאלה:
תשאל*
אנונימית
סבבה תגידי מה השם ואשאל